پاورپوینت زبان (اسامی لوازم خانگی)

پاورپوینت زبان (اسامی لوازم خانگی)

این پاور پوینت مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان و علاقه مندان و دارای 67 اسلاید با ظاهری زیبا و مطالبی مختصر و مفید میباشد، هر اسلاید طراحی زیبا و جداگانه ای دارد اولین پاور پوینتی که اسامی لوازم خانگی کاملا تصویری همراه با زبان انگلیسی است

دانلود پاورپوینت زبان (اسامی لوازم خانگی)

پژوهش
تحقیق
تحقیق
پروژه
دانلود پژوهش
دانلود تحقیق
دانلود تحقیق
دانلود پروژه
پاورپوینت زبان
پاورپوینت
دانلود پاورپوینت زبان
دانلود پاورپوینت
دسته بندی زبان خارجی
فرمت فایل docx
حجم فایل 5637 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 67

پاورپوینت زبان (اسامی لوازم خانگی)


توضیحات    :  مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان و علاقه مندان و ..

دارای 67 اسلاید .با ظاهری زیبا و مطالبی مختصر و مفید میباشد.،

هر اسلاید طراحی  زیبا و جداگانه ای دارد.

اولین پاور پوینتی که اسامی لوازم خانگی کاملا تصویری همراه با زبان انگلیسی

شامل  تصاویر زیر میباشد :

پاور پوینت زبان (اسامی لوازم خانگی)

نوع فایل:power point

سایز:  5.50 mb

تعداد اسلاید:67

دانلود پاورپوینت زبان (اسامی لوازم خانگی)

بررسی سیر تاریخی زبان و ادبیات عرب در ایران از دوره صفویه تا قاجاریه

بررسی سیر تاریخی زبان و ادبیات عرب در ایران از دوره صفویه تا قاجاریه

ررسی سیر تاریخی زبان و ادبیات عرب در ایران از دوره صفویه تا قاجاریه که در آن با توجه به بازه زمانی بین سالهای 910هـق الی 1210هـق و با توجه به فارسی زبان بودن ایرانیان و و شاید حس کنجکاوی در مورد چگونگی و ضعیف ادبیات عرب در ایران در دوره اوج گیری شیعه و تقابل به وجود آمده با تسنن و چگونگی تسری و داخل شدن ادبیات عرب در ایران آن زمان مرا برآن واداشت

دانلود بررسی سیر تاریخی زبان و ادبیات عرب در ایران از دوره صفویه تا قاجاریه

پایان نامه بررسی سیر تاریخی زبان و ادبیات عرب در ایران از دوره صفویه تا قاجاریه  پایان نامه بررسی سیر تارییخی زبان و ادبیات عرب در ایران سیر تاریخی زبان و ادبیات عرب از صفوی تا قاجار
دسته بندی زبان خارجی
فرمت فایل doc
حجم فایل 226 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 245

بررسی سیر تاریخی زبان و ادبیات عرب در ایران از دوره صفویه تا قاجاریه


1-1 بیان مسئله

بررسی سیر تاریخی زبان و ادبیات عرب در ایران از دوره صفویه تا قاجاریه که در آن با توجه به بازه زمانی بین سالهای 910هـ..ق الی 1210هـ..ق و با توجه به فارسی زبان بودن ایرانیان و و شاید حس کنجکاوی در مورد چگونگی و ضعیف ادبیات عرب در ایران در دوره اوج گیری شیعه و تقابل به وجود آمده با تسنن و چگونگی تسری و داخل شدن ادبیات عرب در ایران آن زمان مرا برآن واداشت تا این بررسی و سیر تحولی ادبیات عرب در این دوره را بررسی کنم و آشنایی بیشتر با این سیر تحولاتی را بیان نمایم.

1-2 هدف های تحقیق

به طور اجمال می توان هدف از تحقیق فوق را در چند مسئله بیان نمود به طوری که نه تنها اطلاعاتی از زبان ادبیات عرب بر ما آشکار سازد بلکه بتوان اطلاعاتی در زمینه ادبیات عرب در این دوره و شناختن بازه زمانی آن و همچنین تحولات این دوره را برای ما نمایان سازد که به اجمال به بیان اهداف مورد نظر به صورت فهرست وار می پردازم.

1- تاریخ ادبیات عرب از گذشته تا دوره فوق .2- واژه های مورد نیاز در ادبیات عرب.3- بررسی دوران صفویه و افشاریه و زندیه شامل سلاطین و وضعیت دوران فوق.4- علما و دانشمندان و نویسندگان و آثار علمی آنها که به نگارش در آمده و اطلاعات آن را در دسترس ما می باشد.

4- نمونه ای از ادبیات شعری در این دوره.5- تحلیل ادبی تعدادی از ابیات از نظر فنون شعری از دیدگاه غزل ،‌قصیده ، ملمع و...

اهمیت موضوع تحقیق و انگیزه انتخاب آن

1-3 باید اذعان نمود از آن جهت موضوع فوق اهمیت دارد که کمتر شخصی این زمان را مورد تحلیل قرار داده و در این زمان ادبیات عرب به نوعی دارای نقصان و افول قرار شده است چرا که از طرفی سلاطین به نوعی مخالفت خود را با ترویج ادبیات عرب اظهار داشته و از طرفی شاهان ایرانی زنده نگاه داشتن ادبیات فارسی را در فکر خود پرورش می دادند و انگیزه بیشتر من جهت انتخاب موضوع فوق ارتباط کاری و نوعی حس کنجکاوی بررسی وضعیت ادبیات عرب در آن زمان برایم به وجود آمده بود لذا بر آن شدم که موضوع را تحلیل نمایم.

فهرست مطالب

فصل اول- کلیات طرح

1-1 بیان مسئله

1-2 هدف های تحقیق

سوالات فرضیه تحقیق

فصل دوم

مقدمه

2-1 تاریخ

2-2-1 تعریف ادب و ادبیات

2-2-2 اقسام ادب

2-2-3 عناصر ادب

2-2-4 خط و کتابت عربی

2-2-5 متون ادبی

2-2-6 فنون ادبی شعر

2-2-7  انواع شعر

2-2-12 فنون ادبی نثر

2-2-13 انواع قصص

                   2-4          تاریخ صفویه

.ارزش تاریخی دوره صفوی

دولت صفوی بنیادگذار دولتی واحد با مذهبی واحد

           ساختار حکومتی دولت صفوی

ساختار قضایی

 ساختار اجرایی

 ساختار نظامی و لشکری

پادشاهان صفوی

 دانشوران روزگار صفوی

مثلث دین، سیاست و آموزش عالی در دوران های تاریخی ایران

                                                    دوران صفویه

افـشاریه

زندیه

 علمای قرن دهــم

علمای قرن یازدهم

علمای قرن دوازدهم

مدرسه مریم بیگم صفوی

مدارس دوره صفویه 

شیخ بهایی

زندگی

 استادان

 آثار و تالیفات

 شخصیت ادبی

 زندگی سیاسی شیخ بهایی

شیخ حر عاملی

شاعر اهل بیت  

میرداماد

ملاصدرای شیرازی

غیاث الدین شیرازی

کمال الدین اردبیلی

  مهمترین اساتید وشاگردان علامه مجلسی

الف_ ملا محمد تقی مجلسی مشهور به مجلسی اول:

ب – ملا محمد صالح مازندرانی:

ج – ملا محسن فیض کاشانی:

د- سید علی خان شیرازی:

استادان دیگر:

مجلس درس و حوزه علمی علامه مجلسی:

مهمترین شاگردان علامه مجلسی:

الف _ سید نعمت الله جزایری:

ب – میر محمد صالح خاتون آبادی:

ج _ حاج محمد اردبیلی:

د _ میرزا عبدالله افندی تبریزی اصفهانی مولف ریاض العلما:

شاگردان دیگر:

                   فیض کاشانی

شاگردان معروف فیض

آقا جمال الدین محمد خوانساری

در حوزة تدریس :

شاگردان :

تألیفات :

ستارة آسمان ادب فارسی :

سید صدر

                              فتح الله کاشانی

میوه ‏هاى معرفت

محمد نراقی

                                              میرزای قمی                              

الاسترابادی

دانشمندان الریاضیات والفلک

معرفى اجمالى کتاب:

مقدس اردبیلی، شیخ عبدالله تستری، شیخ بهائی.

مؤلف:

شیخ سلیمان ماحوزی  بحرانی(م1121ق )                        

2-35 فاضل هندی

2-35-2 تالیفات

علامه مجلسی

فصل سوم

مقدمه

 فهرست کتب خطی مجلس شورای اسلامی ، ج 7 ، ص 173

کشکول شیخ بهایی

کتاب ثمرة الفواد  ملا اسماعیل خواجویی

قصیده

شعر :

                     فصل فی وصف نسائها

حر عاملی – ابیاتی در حدیث قدسی

5 – 3 شیخ بهائی

چکامه های از شیخ حرفوشی

ستایش از شیخ محمد جواد کاظمی :

فهرست منابع

دانلود بررسی سیر تاریخی زبان و ادبیات عرب در ایران از دوره صفویه تا قاجاریه

چالش ها و موانع آموزش زبان عربی در مدارس


چالش ها و موانع آموزش زبان عربی در مدارس

برای برطرف کردن ضعف و نقص در هر امری ابتدا باید با تحقیق و بررسی و نظر سنجی های لازم ، علل وعوامل آن را به خوبی شناسایی کرد و سپس با برنامه ریزی دقیق و سنجیده به کاهش و برطرف ساختن آن اقدام نمود لذا عوامل افت شناسایی شده در درس عربی با عناوین مشخص به شرح زیر می آید

دانلود چالش ها و موانع آموزش زبان عربی در مدارس

چالش ها و موانع آموزش زبان عربی در مدارس  آموزش زبان عربی  تدریس عربی در مدارس  زبان و ادبیات عربی
دسته بندی زبان خارجی
فرمت فایل doc
حجم فایل 45 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 38

 

مقدمه

 برای برطرف  کردن ضعف و نقص در هر امری ابتدا باید   با تحقیق و بررسی و نظر سنجی های لازم ، علل وعوامل آن را به خوبی شناسایی کرد  و سپس با برنامه ریزی دقیق و سنجیده به کاهش و برطرف ساختن آن  اقدام نمود. لذا عوامل افت شناسایی شده در درس عربی  با عناوین مشخص به شرح زیر می آید :

  کتاب  ها ی عربی موجود  یکی از مهمترین و بزرگترین عامل  بی رغبتی و افت تحصیلی دانش آموزان در این درس   می باشد که نواقص و کاستی  های  آن به شرح زیر  تقدیم می شود :  

به روز نبودن مطالب کتاب  های عربی  و عدم تناسب  وهماهنگی و همخوانی محتوای آموزشی کتاب عربی  با سلایق و نیازهای علمی ، عاطفی و رفتاری  دانش آموزان  .

حجم زیاد و خسته کننده مطالب و محتوای کتب درس عربی .

تاکیدبیش ازحد به قواعد و ارائه آن  به صورت خسته کننده و با توضیحات زائد و طولانی  ، باعث شد  که دانش آموزان رغبت و علاقه کافی برای یادگیری این درس ند اشته باشند . به همین دلیل این نیاز احساس می شود که در تألیف کتابهای عربی دوره متوسطه تغییرات کلی و اساسی اعمال شود تا مطالب به صورت جذاب و مفید به دانش آموزان ارائه گردد .

جذابیت و تنوع مطالب موجود در کتاب بسیار کم و  ناچیز است . مثلاً در هیج جای کتابهای درسی عربی   ، یک مطلب ورزشی دیده نمی شود. اغلب مطالب کتابهای درسی عربی ، آیات قرآنی و احادیث و ادعیه می باشد که باعث یکنواختی مطالب درس عربی شده است. درست است که هدف از  آموزش زبان عربی فهم قرآن و حدیث است اما می توان در لابلای داستانهای متنوع و جذاب و یا در ضمن عنوان کردن یک لطیفه  و حکایت پند آموز خیلی از لغات و اصطلاحات متون دینی را آموزش داد.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                              صفحه

مقدمه                                                                                         2

دانش آموز                                                                                    3

معلّم                                                                                           4

 امکانات آموزشی                                                                                      6

آزمون  ها و ارزشیابی ها :                                                                            7

جامعه و برنامه ریزان و مسؤولین                                                           8

راه کارهای عملیاتی برای بهبود وضیعت  درس عربی  و جلوگیری از افت :           11

تألیف کتاب و برنامه ریزی درسی                                                          13

گروه آموزشی ، دبیرخانه عربی کشور  وکلاس  ضمن خدمت  :                        16

 مدرسه و امکانات آموزشی                                                                  19

 ارزشیابی ها :                                                                                20

راهکارها ی دیگر :                                                                           22

شیوه نوین تدریس در درس عربی                                                                   23

راههای بررسی معلمان                                                                      27

خصوصیات معلم عربی                                                                      27

چالش ها و موانع آموزش زبان عربی در مدارس ایران                                    30

راهکارهای ایجاد علاقه و انگیزه در دانش‌آموزان نسبت به درس عربی                           33

نتیجه‌‌ گیری                                                                                  36

منابع                                                                                          38

دانلود چالش ها و موانع آموزش زبان عربی در مدارس

مقاله انگلیسی گردشگری The Relationship Between Destination Cues of Asian Countries and Korean Tourist Images

دسته بندی زبان خارجی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 460 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19

by Ki-Han Chung, Professor, Department of Business Administration,
Gyeongsang National University in Korea, and Jae-Ik Shin, Instructor, Department
of Business Administration, Gyeongsang National University in
Korea
Abstract
The tourism industry is experiencing a tremendous growth with an everincreasing
pressure from a variety of types of competition. The change of
tourism market in Asia and the ever-increasing competitive nature of the
tourism industry require tourist destinations to develop an effective marketing
plan and strategy. This article identifies the relationship between destination
cues of Asian countries and Korean tourist images of destinations, the
differences of Korean tourist images on revisiting and recommend intention
for destinations, and the differences of demographic factors on destination
cues and Korean tourist images and revisiting/recommend intention for destinations.
Keywords: Destination Dues, Tourist Images, Asian Countries, Korea
Introduction
According to the tourism view of World Tourism Organisation, in 2020, it
was forecast that by 2020 the number of international tourist arrivals to the
Asian world would reach 1.5 billion, with 4% growth in each five year period
between 1995 and 2020.
Tourism, as the business of attracting tourists and catering to their
needs, has rapidly grown into the world’s largest industry, surpassing autos,
steel, electronics, and agriculture (MacIntosh, Goeldner, and Ritchie, 1995).
In recent years tourism has become one of the fastest growing sectors of the
world economy and is widely recognised for its contribution to regional and
national economic development (Seddigh and Theocharous, 2002).
Travel agents have come under increasing pressure from a variety
of types of competition. Tour operators are increasingly trying to sell directly
to their end clients to cut out the profit margin of the travel agents. In
addition, the increasing availability of tourism information on the Internet,
coupled with direct booking and payment facilities, has been touted by some

دانلود مقاله انگلیسی گردشگری The Relationship Between Destination Cues of Asian Countries and Korean Tourist Images

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل اضطراب علی دانش آموز مقطع ابتدایی را درمان نمایم .


دسته بندی زبان خارجی
فرمت فایل doc
حجم فایل 13 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8

چکیده :

اینجانب معلم زبان انگلیسی زبانسرای اوستا استان با بیش از ده سال سابقه در سطوح مختلف این آموزشگاه مشغول به تدریس می باشم شاکر خداوند مهربانی هستم که لطفش را هیچ وقت از بنده اش دریغ نمی وزد و افتخار می کنم که می توانم راهرو و ادامه دهنده راه انبیاء و اولیاء الهی باشم و آنچه را که خود آموخته ام به دیگران بیاموزم در چند جلسه اول تدریس یکی از کلاسهای سطح پایین مقطع ابتدائی آموزشگاه در اوایل سال 92 متوجه شده ام که یکی از دانش آموزان به نام علی همیشه در حال اضطراب و نگرانی می باشد در حالی که بچه ای آرام به نظر می رسید و خیلی گوشه گیر و کم حرف بود . بعد از چند جلسه هیچ گونه فعالیتی از خود نشان نمی داد و اضطراب را در او پیدا کنم در این زمینه در عوامل به وجود آورنده این مشکل چند فرضیه مطرح شد؟ که برای پیدا کردن جوابهای فرضیه شروع به گردآوری اطلاعات کردم که علت اصلی این ترس و نگرانیها درگیری خانوادگی بین پدر و مادر علی بود .

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل اضطراب  علی دانش آموز مقطع ابتدایی را درمان نمایم .