داده کاوی

داده کاوی

داده کاویدسته: فنی و مهندسی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 7287 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 144

این محصول در قالب فایل word و در 144 صفحه تهیه و تنظیم شده است

قیمت فایل فقط 7,200 تومان

خرید

داده کاوی

توجه :

شما می توانید با خرید این محصول فایل " قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)" را به عنوان هدیه دریافت نمایید.

بسیاری از فروشگاهها پس از گذشت یک ربع قرن از آغاز فعالیت، هنوز مشتری وفادار خود را دارند. این وفاداری تصادفی نیست. اداره کنندگان این فروشگاهها به سلایق و نیازهای مشتریان خویش واقف شده اند و توان مالی خرید آنها را می شناسند. وقتی کسی از آنها راهنمایی بخواهد پاسخ آنها براساس دانش اندوخته شان در مورد ذائقه و بودجه آن مشتری و همچنین دانش شان در باره محصولات خودشان خواهد بود.

افرادی که به این فروشگاه رفت و آمد دارند در مورد کالاهای آن فروشگاه چیزهای زیادی می دانند. هر چند این دانش یکی از دلایل آنها برای ایجاد خرید از آنجاست و به همین دلیل به فروشگاه های دیگر نمی روند ولی داشتن اطلاعات خودمانی و صمیمانه در باره هر شخص آنها را مشتری دائمی آنجا می کند و به یک مغازه مشابه دیگر در آنطرف خیابان و روبروی همین فروشگاه نمی روند و برخوردار بودن این فروشگاه از اطلاعات خودمانی و صمیمانه در باره هر شخص آنها را مشتری دائمی آنجام می کند . یک مغازه مشابه دیگر می تواند در آنطرف خیابان و روبروی همین مغازه باز شود ولی ماهها و حتی سالها طول می کشد تا آنها به این سطح از دانش در باره مشتریانشان دست یابند.

طبیعتاً تجارتهای کوچکی که مدیریت خوبی دارند می توانند به نحوه ایجاد رابطه با مشتریانشان پی ببرند. آنها با گذشت زمان در باره مشتریانشان به چیزهای بیشتر و بیشتری پی خواهند برد و از آن دانش برای خدمت بهتر به مشتریان استفاده خواهند نمود و نتیجه کار، مشتریان وفادار و خرسند و تجارتهای سودآور خواهد بود.

شرکتهای بزرگ با صدها هزار یا میلیونها نفر مشتری از مزیت برقراری روابط شخصی حقیقی با تک تک مشتریانشان بی بهره اند. این موسسات عظیم باید به وسایل دیگری برای برقراری رابطه با مشتریانشان تکیه نمایند. آنها باید یاد بگیرند که از آنچه که به وفور دارند یعنی داده هایی که از طریق تعامل با تک تک مشتریان به دست آمده است نهایت بهره را ببرند. این کتاب در مورد تکنیکهای تحلیلی بحث میکند که برای تبدیل داده های مشتریان به دانش در باره مشتریان استفاده میشود.

عناوین :

مدیریت روابط تحلیلی با مشتریان
نقش سیستمهای پردازش تعاملات
نقش ذخیره سازی داده ها
نقش داده کاوی
نقش استراتژی مدیریت روابط با مشتری
داده کاوی چیست؟
دسته بندی
تخمین
پیش بینی
دسته بندی شباهت یا قوانین وابستگی
خوشه بندی
نمایه سازی
چرا حالا؟
داده ای که ایجاد شده است
داده ای که ذخیره شده است
توان محاسباتی قابل دسترسی است
علاقه به مدیریت روابط با مشتریان فراوان است
همه تجارتها، خدمات هستند
اطلاعات یک محصول است
محصولات نرم افزاری داده کاوی تجاری موجودند
امروزه چگونه از داده کاوی استفاده می شود؟
یک سوپر مارکت واسطه اطلاعات می شود
تجارت بر اساس توصیه
فروش متقابل و همزمان
شرکت ها از داده کاوی برای توسعه توانایی فروش
حفظ مشتریان خوب و غربال کردن مشتریان بد
تحول اساسی در یک صنعت
گستره کاربرد دانش داده کاوی
مطالب آموخته شده در این فصل
روشهای داده کاوی
چرا باید روشی داشت؟
یادگیری چیزهایی که درست نیستند
ممکن است الگوها نشان دهنده هیچ قاعده ضمنی نباشند
مجموعه مدل ممکن است نشانگر جامعه مرتبط نباشد
ممکن است داده ها دارای سطح جزئیات نادرستی باشد
یادگیری چیزهایی که درست هستند اما مفید نیستند
یادگیری چیزهایی که از قبل معلوم بوده اند
یادگیری چیزهایی که قابل استفاده نیستند
آزمون فرضیه
تولید فرضیات
آزمودن فرضیات
مدل هاف نمایه سازی و پیش بینی
نمایه سازی
پیش بینی
مراحل داده کاوی
مرحله اول : تبدیل مسئله کسب و کار و تجارت به یک مسئله داده کاوی
مسئله داده کاوی چگونه مسئله ای است؟
چگونه از نتایج استفاده خواهد شد؟
چگونه نتایج بیان خواهد شد؟
نقش کاربران تجاری و فن آوری اطلاعات
خطردرک نادرست مسئله کسب و کار و تجارت: یک حکایت هشدار دهنده
مرحله دوم: انتخاب داده های مناسب
چه چیزی موجود است ؟
چقدر داده کافی است ؟
چه مقدار از اطلاعات پیشین مورد نیاز است؟
تعداد مناسب متغیرها
داده ها باید حاوی چه چیز باشند؟
مرحله سوم : شناخت داده ها
بررسی توزیعها
مقایسه ارقام با توصیفات
اعتبار بخشی به فرضیات
سئوالات زیادی بپرسید
مرحله چهارم : تهیه یک مجموعه مدل
جمع آوری بخشهای مشتریان
تهیه یک نمونه متعادل
در نظر گرفتن چارچوبهای زمانی چند گانه
تقسیم بندی مجموعه مدل
مرحله پنجم: رفع مشکلات داده ها
- متغیرهای عددی با توزیع و مشاهدات پرت نادرست
مقادیر گمشده
ارقام با معانی که در طول زمان تغییر می کنند
کد گذاری غیر ثابت داده ها
مرحله ششم: تبدیل داده  ها برای استخراج اطلاعات
کشف روندها
تبدیل شماره ها به نسبتها
مرحله هفتم : تهیه مدلها
مرحله هشتم : ارزیابی مدلها
- ارزیابی مدلهای توصیفی
- ارزیابی مدلهای هدایت شده
- ارزیابی دسته بندی کننده ها و پیشگوها
- ارزیابی تخیمن زننده ها
مقایسه مدلها با استفاده از صعود
مشکلات صعود
مرحله نهم : پیاده سازی مدلها
مرحله دهم : ارزیابی نتایج
مرحله یازدهم: شروع دوباره
مطالب آموخته شده در این فصل
کاربرد داده کاوی در بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری
مشتری با لقوه
شناسایی مشتریان بالقوه خوب
انتخاب کانال ارتباطی
انتخاب پیامهای درست
چه کسی با مشخصات مطابقت دارد؟
اندازه گیری تطابق گروههای خوانندگان
داده کاوی برای بهبود اعمال بازاریابی مستقیم
مدل سازی پاسخ
بهینه کردن پاسخ با بودجه ای ثابت
بهینه سازی سوددهی اعمال بازاریابی
چگونه مدل بر سوددهی اثر می گذارد؟
یافتن افرادی که بیشتر از دیگران تحت تأثیر پیام قرار گرفته اند
تجزیه و تحلیل پاسخای متفاوت
استفاده از مشتریان فعلی جهت شناخت مشتریان بالقوه
مشتریان را پیش از این که تبدیل به مشتری شوند دنبال کنید
اطلاعات مشتریان جدید را جمع آوری کنید
متغیرهای زمان جذب مشتری می تواند نتایج آینده را پیش بینی نماید
داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری
مطابقت فعالیتها با مشتریان
بخش بندی مشتریان
یافتن قسمتهای رفتاری
اتصال قسمتهای تحقیقات در بازار با داده های رفتاری
کاهش مواجه با خطرات اعتباری
پیش بینی کسی که در پرداخت بدهی خود کوتاهی خواهد کرد
تعیین ارزش مشتری
یافتن زمان مناسب برای یک پیشنهاد
فروش چند بعدی و فروش صعودی و توصیه ها
توصیه ها
حفظ و از دست دادن مشتری
تشخیص از دست دادن مشتری
چرا از دست دادن مشتری مهم است
انواع مختلف از دست دادن مشتری
انواع مختلف مدل های از دست دادن مشتری
پیش بینی و تعیین مشتریانی که سیستم را ترک می کنند
پیش بینی این که مشتریان تا چه مدت باقی خواهند ماند
مطالب آموخته شده در این فصل

قیمت فایل فقط 7,200 تومان

خرید

برچسب ها : داده کاوی , نقش داده کاوی , داده کاوی چیست , امروزه چگونه از داده کاوی استفاده می شود , گستره کاربرد دانش داده کاوی , روشهای داده کاوی , مراحل داده کاوی , تبدیل مسئله کسب و کار و تجارت به یک مسئله داده کاوی , مسئله داده کاوی چگونه مسئله ای است , کاربرد داده کاوی در بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری , داده کاوی برای بهبود اعمال بازاریابی مستقیم , داده کاوی برای مدیریت

مهندسی مجدد سازمانها

مهندسی مجدد سازمانها

مهندسی مجدد سازمانهادسته: فنی و مهندسی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 5834 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 156

این محصول در قالب فایل word و در 156 صفحه تهیه و تنظیم شده است

قیمت فایل فقط 7,800 تومان

خرید

مهندسی مجدد سازمانها

توجه :

شما می توانید با خرید این محصول فایل " قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)" را به عنوان هدیه دریافت نمایید.

مقدمه

پیش گفتار نویسنده

مهندسی مجدد سازمانها را می توان از جهات مختلف ، محصول تکامل طبیعی و عملی استراتژیهای کاربردی برخی از رویکردهای مدیریتی اخیر دانست که تأثیر عمده ای بر نحوة نگرش مدیریت و دگرگونی سازمانها داشته است .

این رویکردهای جدید شامل « مدیریت کیفیت جامع » ( TQM ) ، « رقابت بر مبنای زمان » ، « تمرکز بر روی مشتریان » و جدیدترین آنها « مهندسی مجدد پردازش ها »
( BPR ) هستند . مهندسی مجدد سازمانها یک رویکرد کل نگر است که طی فرایندی ، استراتژی رقابت سازمان را با پردازش های درونی و کارکنان آن مرتبط می کند . این ارتباط از طریق به کارگیری جدیدترین و در دسترس ترین تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات برقرار می شود . تفاوت عمدة مهندسی مجدد سازمانها نسبت به سایر رویکردهای مدیریتی اخیر در دگرگونی بنیادی و بهبود اساسی است که در نحوة انجام فعالیتهای سازمان به ارمغان می آورد و دیگر اینکه پیاده سازی و استقرار آن به مراتب پیچیده تر از سایر رویکردهای مدیریتی به شمار می آید . به همین دلیل ، معمولاً حدود 80 درصد پروژه های مهندسی مجدد در عمل با شکست مواجه می شوند . با توجه به این واقعیت ، میتوان مهندسی مجدد سازمانها را فرایندی به شمار آورد که دارای ریسک بسیار بالایی است . بسیاری از مقالات و کتابهای منتشره در سالهای اخیر در رابطه با مهندسی مجدد سازمانها ، همگی به تعریف و تشریح « چیستی » ( What ) آن پرداخته اند و هیچ یک به جزئیات « چگونگی » ( How ) انجام این کار  توجه نکرده اند .
در حالیکه خطر عدم موفقیت ، بیشتر در روش انجام کار یعنی « چگونگی » آن نهفته است .

برنامة مهندسی مجدد سازمانها پدیدة جدیدی است که حداقل تا زمانی که اکثر سازمانها از مدل قدیمی آدام اسمیت و فردریک تیلور ، به سازمانهای نوین تبدیل نشوند ، به حیات خود ادامه خواهد داد . مدل پیشنهادی آدام اسمیت در قرن هجدهم بر این اصل متکی بود که سازمانها را باید بر مبنای گروه بندی تخصصی کارکنان در فعالیتهای مختلف ، سازمان داد ، در حالی که فردریک تیلور در آغاز قرن بیشتم برای کنترل مؤثر کارکنان و تکمیل مدل آدام اسمیت ، سیستم کنترل بر مبنای سلسله مراتب سازمانی را پیشنهاد کرد . مدلهای پیشنهادی اسمیت و تیلور بر اساس مفروضات زمان خود یعنی قرن هجدهم ، نوزدهم و اوایل قرن بیستم ، مدلهای خوب و مناسب به نظر می رسیدند . اما از اواسط قرن بیستم به بعد ، دیگر سازمانها نمی توانستند بر مبنای طبقه بندی عقلایی تخصصها و وظایف کنترلی خود در قالب دوایر تخصصی و سطوح سلسله مراتب عمودی مدیریتی به کار خود ادامه دهند . در حال حاضر ما در عصری به سر می بریم که تغییرات آن به مراتب بنیادی تر از تغییر و تحولات انقلاب صنعتی است و از همین رو سازمانها برای حفظ بقاء و حضور خود در عرصة‌ رقابت ، ناگزیر به دگرگونی و استفاده از تازه ترین دستاوردهای تکنولوژی برای دستیابی به بالاترین سطح بهبود تواناییهای خود و کارکنان خود هستند . علاوه بر این ، سازمانها ی امروزی باید به سطح دگرگونی مداوم و مستمر برسند . سازمانهایی که برنامة مهندسی مجدد خود را با موفقیت به انجام می رسانند ، ضمن دست یافتن به نتایج بنیادی در کوتاه مدت ، از چنان انعطافی برخوردار می شوند که قادر به دگرگونی مداوم و مستمر نیز خواهد شد .

دگرگونی می تواند پدیده ای ترسناک تلقی شود . گاهی دگرگونی ، بر ما اعمال نفوذ می کند و گاهی ما هستیم که می کوشیم آن را ایجاد کنیم . اما با وجود تئورهای گوناگون در این زمینه و پشتیبانی تکنولوژی نوین ، هنوز هم انجام دگرگونی ، کاری بسیار مشکل و پیچیده به شمار می آید . به عنوان نمونه ، بنا به گزارش شرکت خدمات مشاوره ای
« مکینزی » که در اکتبر 1992 در وال استریت ژورنال به چاپ رسید ، حدود 90 درصد از برنامه های تضمین کیفیت  ( QAP ) نتوانسته اند در عمل به نتایج پیش بینی شده دست یابند .

گزارش دیگری که توسط موسسة‌ ام . آی . تی ( MIT ) منتشر شده است ، بیان می کند که با وجود میلیاردها دلاری که صرف سرمایه گذاری روی تکنولوژی اطلاعات در آمریکا شده ، دگرگونی و بهبود بسیار نامحسوسی در منافع سهامداران شرکتهای آمریکایی به دست آمده است ( هر چند که در گزارش جدید همین مؤسسه تسویه شده که بیشتر باید بر روی خود مدیریت فرایند دگرگونی تأکید و تمرکز کرد ) . در این رابطه می توان از صدها شرکت و سازمانی نام برد که به دلیل استفاده نکردن از مدیریت مناسب در فرایند دگرگونی ، با شکست مواجه شده اند . اکثر تجربه های ناموفق ناشی از 5 گروه « تله هایی » است که معمولاً در مسیر این کار قرار دارند :

  • درک نکردن کامل و جامع منطق دگرگونی توسط سازمان و کارکنان آن
  • برنامه ریزی نکردن دقیق و جامع خود برنامة دگرگونی
  • نداشتن مدیریت صحیح و مطلوب بر « پوپایی انسانی » ( به بیان دیگر : مسائل سیاسی سازمان )
  • استفاه نکردن از سیستمهای مناسب کنترل و ارزیابی خود برنامة مهندسی مجدد در عمل
  • بزرگتر بودن میزان درد دگرگونی نسبت به درد وضع موجود و منافع حاصل از ایجاد دگرگونی .

کاملاً بدیهی به نظر می آید اگر بگویم کمه این کارکنان ( نیروی انسانی ) هستند که باعث تغییر و دگرگونی می شوند ، نه ایده ها و یا برنامه و پردازش ها . معمولاً اغلب مشاهده می کنیم که اکثر سازمانها در زمینة مهندسی مجدد خود بیشتر روی « چیستی » دگرگونی متمرکز شده اند تا روی « چگونگی » دگرگونی ، اغلب موارد 80 درصد نیرو و تلاش ، صرف پرداختن به « چه » و توجه بسیار اندکی به  « چگونه » معطوف بوده است . در حالیکه به جرئت می توان گفت که 90 درصد علل شکست و عدم موفقیت برنامه های مهندسی مجدد ، در روش و « چگونگی » انجام دگرگونی نهفته است و تنها درصد بسیار کمی به « چیستی » یعنی خود برنامه مربوط می شده است . اگر ایده های بسیار عالی و برنامه های بسیار منطقی و عقلایی با مشارکت جمعی کارکنان سازمان توأم و مرتبط نشوند ، حاصل کار ، چیزی جز شکست و افسردگی و رؤیاهای بر باد رفته نحواهد بود .

تنها چیزی که مانع از تحقق رؤیاها و آرزوهایمان می شود ، محدودیت قدرت تخیلی خودمان است . یادگیری از اشتباهات و موفقیتها روش بسیار خوبی برای یادگیری است . تجربه آموختن از اشتباهات و موفقیت های دیگران کم خرجترین راه یادگیری به شمار می آید .

عناوین :

مقدمه
پیش گفتار نویسنده
قسمت اول
تلاش برای دگرگون سازی
1 مقدمه
1 ـ مهندسی مجدد سازمانها چیست ؟
مورد کاوی 2
بانک آمریکا و ایتالیا  ( ایتالیا )‌
مقدمه
پیش زمینه و ضرورت نیاز به دگرگونی
گامهای نخستین : تعریف چشم انداز آینده ( نیمة اول سال 1988 )
برنامه ریزی  تفصیلی استقرار و پیاده سازی دگرگونی
( نیمة دوم سال 1988 تا  اواسط سال 1989 )
تکنیکهای استقرار  ( 1990  ـ 1991 )
رهبری فعال و آشکار
استفاده از نمونه کوچک آزمایشی
برنامه ریزی و مرحله بندی استقرار
ارتباطات
جزوة رفتارهای رهبری
تشریح دگرگونی توسط مدیران ارشد
سمینارهای آموزش کیفیت
کنترل برنامه دگرگونی
بررسی نتایج به دست آمده
درسهای فرا گرفته شده
خلاصه مورد کاوی : 2
بدانید که چه می خواهید
برنامه ریزی کنید
انجام دهید
سنجش و بررسی کنید
مورد کاوی 6
فورد
مقدمه
زمینه : ضرورت دگرگونی
گام اول : از بین بردن الگوی « مدیریت / کارکنان »
تحول به سوی کیفیت و تأثیر دکتر ادوارد دمینگ  - اوایل دهة 1980
ترویج یک چشم انداز ( اوسط دهة 1980 )
پـی ریزی کیفیت : برتری جامع کیفیت فورد  ( اواسط تا اواخر دهة 1980 )
نیاز فوری به تیمهای میان فعالیت های (  اواسط دهة 1980 )
متدولوژی بهبود فرایند فورد ( اواخر دهة 1980 ـ اوایل 1990  )
پروژه های چندگانه مهندسی مجدد
درسهای فرا گرفته شده
خلاصة مورد کاوی 6
بدانید که چه می  خواهید ؟
برنامه ریزی کنید
انجام دهید
بررسی و ارزیابی کنید
مورد کاوی 7
بیمارستان کینگستون
مقدمه
زمینه و ضرورت نیاز به دگرگونی
تجزیه و تحلیل مقدماتی ـ اواسط 1991 تا اوایل 1992
مرحلة مطالعات تفصیلی ـ‌ آوری تا ژوییة 1992
برنامه ریزی استقرار رو پیاده سازی دگرگونی ( ژوئیه تا سپتامبر 1992 )
مرحلة استقرار : تکنیکهای کلیدی
مرحله بندی استقرار
آموزش تیمهای تازه تأسیس میان فعالیتی « مراقبت متمرکز از بیماران » .
استفاده از سیستمهای جدید تکنولوژی اطلاعاتی
ارتباطات
•    برگزاری سمینار برای طیف گسترده ای از کارکنان
•    جلسات هفتگی تشریحی
•    استفاده از تابلوی اعلانات
•    اعلامیة اطلاعاتی
•    خبرنامه و نشریة داخلی بیمارستان کینگستون
مدیریت بر مقاومت ناشی از نیروی خارج از بیمارستان
حمایت فعال و ملموس رهبری از برنامة دگرگونی
کنترل و ارزیابی
درسهای فرا گرفته
خلاصة مورد کاوی 7
بدانید که چه می خواهید
برنامه ریزی کنید
انجام دهید
بررسی و ارزیابی کنید
تجربة شک شرکت ـ بل اتلانتیک
فصل سوم
مهندسی مجدد عرصه ای نو بر ای مدیریت و مهندسی صنایع
قاعده های مهندسی مجدد
روش  انجام گرفتن مهندسی مجدد
(METHODOLOGY )
طراحی مجدد
ابزار گزینی مجدد
هماهنگی مجدد
مدیریت تولید و IE
فرآیند گرایی
ورودی های فرآیند تبدیل
الف ـ منابع تبدیل شونده
ب ـ منابع تبدیل کننده
فرآیند تبدیل
خروجی های فرآیند تبدیل
فرآیندهای سازمانی ( کسب و کار )
1 ـ جریان استراتژی
2 ـ خدمات رسانی به مشتری
3 ـ جریان عملیات
4 ـ جریان اداری
خواص عناصر فرآیندی
1 ـ زنجیره ی ارزش ها
2 ـ تغییر پذیری
3 ـ اندازه گیری
4 ـ شبکه یی بودن
5 ـ مالکیت
6 ـ اتوماسیون
پیشرفت های مهندسی صنایع و استفاده از آنها در مهندسی مجدد
مهندسان صنایع و مدیران عملیات
رهبران فرآیندهای مهندسی مجدد
4 ـ یک مثال عملی
مشکل
چالش ( مهمترین مسائل )
نتیجه گیری
روش شناسی مهندسی مجدد
طرح و به کارگیری ابزارهای جدید
ساخت دهی جدید
مهندسی صنایع ؛ به عنوان پرچم دار مهندسی مجدد
راه حل های سنتی
موفقیت در طرح ریزی دوباره
بکوشید تا به جای آنکه فرآیند را تغییر دهید آنرا اصلاح کنید
فرایندهای کسب و کار را مرکز توجه قرار ندهید
هر چه را جز طراحی دوبارة‌ فرایند ندیده انگارید
ارزشها و باورهای کارکنان را نادیده انگارید
راضی بودن به پذیرش نتایج کوچکتر
خیلی زود رها کنید
بگذارید فرهنگهای سازمانی و نگرشهای مدیریتی موجود از راه افتادن طرح ریزی دوباره جلوگیری کنند
بکوشید تا طرح ریزی دوباره از پاین به بالا صورت گیرد
کسی را برای رهبری این تلاش تعیین کنید که طرح ریزی دوباره را درک نمی کنند
در مورد  منابعی که به طرح ریزی دوباره اختصاص می یابد خست به خرج دهید
طرح ریزی دوباره را در میان برنامه‌کار شرکت دفن نمائید
توان خود را در میان تعداد بسیار زیادی پروژة طرح ریزی دوباره پراکنده سازید  
کوشش کنید زمانی دست به طرح ریزی دوباره بزنید که بالاترین فرد اجرایی شرکت تا زمان بازنشستگی بیشتر از دو سال فاصله نداشته باشد
در تشخیص طرح ریزی دوباره از سایر برنامه های اصلاح کسب و کار کوتاهی کنید
منحصراً طراحی تکیه کنید
بکوشید طـرح ریزی دوباره به نحوی تحقق یابد که هیچ کس ناراحت نشود
زمانی که افراد در برابر انجام تغییرات مربوط به طرح ریزی دوباره ایستادگی می کنند عقب نشینی نمایید
تلاش را کش بدهید
پرسشهایی که خوانندگان بیش از همه مطرح می کنند
آیا طرح ریزی دوباره فقط سرگرمی زود گذر دیگری از یک رشته سرگرمیهای مدیریتی نیست که در کوتاه مدت توجه بسیاری را جلب کند اما در دراز مدت تأثیر چندانی نداشته باشد ؟ اگر اینطور نیست ، چرا ؟
چه فرقی میان طرح ریزی دوباره و تی کیوام وجود دارد ؟
چه شرکتهایی طرح ریزی دوباره می کنند و چه شرکتهایی نمی کنند
آیا طرح ریزی دوباره برای دولت و سایر مؤسسات بخش عمومی به کار می رود ؟
آیا یک شرکت لازم است که بزرگ باشد تا طرح ریزی دوباره کند ؟
آیا طرح ریزی دوباره صرفاً یک پدپدة امریکایی است ؟
آیا طرح ریزی  دوباره می تواند در یک محیط تحت پوشش اتحادیه های کارگری توفیق یابد ؟
آیا من با یک فرآیند شروع کنم  ؟ با دو فرایند شروع کنم ؟ همه چیز شروع کنم ؟
شرکتی طرح ریزی دوباره می کند . پس از آن چه ؟
پایان سخن

قیمت فایل فقط 7,800 تومان

خرید

برچسب ها : مهندسی مجدد سازمانها , پروژه , پژوهش , مقاله , تحقیق , جزوه , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود جزوه

طرح توجیهی فنی ، مالی و اقتصادی (پرورش ماهی قزل‌آلا)

طرح توجیهی فنی ، مالی و اقتصادی (پرورش ماهی قزل‌آلا)

طرح توجیهی فنی ، مالی و اقتصادی (پرورش ماهی قزل‌آلا)دسته: معماری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 20 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 15

با افزایش روز افزون جمعیت و نیاز به غذا و مواد پروتئینی ، جایگاه تولید و پرورش ماهی در آبهای داخلی و بهره برداری بهینه از منابع آبی در دسترس روز به روز آشکارتر می‌شود اهمیت این موضوع با توجه به نقش مصرف گوشت ماهی در تامین سلامت افراد و همچنین مقایسه سرانه اندک مصرف آن در قیاس با ممالک توسعه یافته عیان تر خواهد شد

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

طرح توجیهی فنی ، مالی و اقتصادی (پرورش ماهی قزل‌آلا)

طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی

پرورش ماهی قزل‌آلا

با ظرفیت هـشتاد تن در سـال

خـلاصــه طــرح

موضوع طرح :پرورش ماهی قزل آلا ( در سیستم مدار بسته )

ظرفیت : هشتاد تن در سال

محل اجرای طرح : قابل اجرا درکلیه مناطق کشور 

سرمایه گذاری کـل: 8/1332 میلیون ریال

سهم آوردة متقاضی: 8/142 میلیون ریال

سهم تسهیلات: 1190 میلیون ریال

دورة بازگشـت سرمایه: 21 ماه

میزان اشتغال زایی : هشت نفـر 

 مقــــدمه :

با افزایش روز افزون جمعیت و نیاز به غذا و مواد پروتئینی ، جایگاه تولید و پرورش ماهی در آبهای داخلی و بهره برداری بهینه از منابع آبی در دسترس روز به روز آشکارتر می‌شود. اهمیت این موضوع با توجه به نقش مصرف گوشت ماهی در تامین سلامت افراد و همچنین مقایسه سرانه اندک مصرف آن در قیاس با ممالک توسعه یافته عیان تر خواهد شد. توسعه این حرفه به عوامل مختلفی بستگی دارد و در نتیجه هر کدام از این عوامل موجب بروز تنگناهایی در راه توسعه گشته اند. از جمله ، فاکتورهای عدم سهولت دسترسی به آب، زمین مناسب، شرایط اقلیمی مساعد و تغییرات فصلی در کمیت یا کیفیت آب در دسترس، در بسیاری از مناطق باعث ایجاد مشکلاتی در توسعه مزارع پرورش ماهی قزل‌آلا با روشهای متداول شده است. بمنظور مقابله با این مسائل ، استفاده از سیستم های گردشی و استفاده مجدد از آب یا سیستم مدار بسته بتازگی مد نظر صاحب نظران واقع شده است.

   در این روش، آب حوضچه های پرورشی پس از اجرای مراحل تصفیه فیزیکی و زیستی، از نظر گازهای محلول متعادل می‌شود و آب تازه مورد نیاز در این روش از 2 تا 25% وارد سیستم می‌شود. اکسیژن مورد نیاز در این سیستم از طریق هوادهی و همچنین استفاده از اکسیژن خالص تامین می‌شود.

   به منظور استفاده از حداکثر ظرفیت نگهداری، لازمست در سیستم از ماهیان بااوزان مختلف نگهداری شود و در فواصل زمانی معین با رشد و نمو ماهیان، ماهیان با وزن مناسب را صید نمود. این فاصله زمانی معمولا در حدود دو ماه در نظر گرفته می‌شود. همچنین شایان ذکر است که رشد کامل ماهی حدود نه ماه به طول خواهد انجامید و نخستین محصول پس از پایان ماه نهم به بازار عرضه خواهد شد.

    طرحهای پرورش ماهی با روشهای علمی و درقالب واحدهای صنعتی و نیمه صنعتی موجبات دستیابی به تولید اقتصادی و بهداشتی این فراورده ها را فراهم می آورد. با اجرای این گونه طرحها علاوه بر تامین پروتئین مورد نیاز جوامع در حال رشد، راندمان تولید افزایش یافته و از امکانات بالقوه و بالفعل محلی و منطقه ای استفاده بهینه به عمل می آید مضافاً اینکه باعث ایجاد اشتغال مولد گردیده و سوددهی معقولی را برای سرمایه گذار در پی خواهد داشت. ضمن اینکه این طرح دارای این قابلیت می‌باشد که در قالب تعاونی های بانوان به مرحله اجرا درآید.

نوع فایل:word

سایز:20.9 KB

تعداد صفحه: 15

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : طرح توجیهی فنی ، مالی و اقتصادی (پرورش ماهی قزل‌آلا) , طرح توجیهی فنی ، مالی و اقتصادی (پرورش ماهی قزل‌آلا) , طرح توجیهی فنی , مالی و اقتصادی , طرح توجیهی , پرورش ماهی قزل‌آلا , ماهی قزل‌آلا , میزان اشتغال زایی , سرمایه گذاری , سهم تسهیلات , تحقیق , جزوه , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه

پروژه اکسل آمار (در مورد ایدز)

پروژه اکسل آمار (در مورد ایدز)

پروژه اکسل آمار (در مورد ایدز)دسته: آمار
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 1379 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 4

مقدمه ایدز ایدز دراثرویروسی به نام HIV است این ویروس گروه خاصی از لنفوسیت های T راکه در دفاع نقش دارند مورد تهاجم قرار میدهد درآنها تکثیر میشود و این سلولها را ازبین می برد درنتیجه به مرورقدرت دفاعی بدن کم میشود به ترتیبی که افراد مبتلا به ایدزتوانایی مقابله با خفیف ترین عفونت ها را ندارند وسرانجام دراثرمبتلابه بی

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

پروژه اکسل آمار (در مورد ایدز)

مقدمه

ایدز  :

ایدز دراثرویروسی به نام HIV است.

این ویروس گروه خاصی از لنفوسیت های

T راکه در دفاع نقش دارند مورد تهاجم قرار

میدهد. درآنها تکثیر میشود و این سلولها را

ازبین می برد درنتیجه به مرورقدرت دفاعی

بدن کم میشود. به ترتیبی که افراد مبتلا به

ایدزتوانایی مقابله با خفیف ترین عفونت ها

را ندارند وسرانجام دراثرمبتلابه بیماری های

باکتریایی وویروسی و یا برخی از سرطان ها

می میرند.

اززمان آلوده شدن بدن به ویروس ایدز تا بروز علایم بیماری ممکن است 6 ماه تا 10

سال یا بیشتر طول بکشد.

راه های انتقال ویروس ایدز:

1-             تزریق خون یا فراورده های خونی آلوده

2-             از مادر آلوده باردار به جنین

3-             از راه تماس جنسی زن و مرد آلوده

نکته:

پژوهش ها نشان داده است که ویروس ایدز از راه هوا و غذا و آب و نیش حشرات و

دست دادن و صحبت کردن از فرد آلوده به

فرد سالم منتقل نمیشود.


فهرست:

1-             داده ها

2-             جدول فراوانی

3-             نمودار مستطیلی

4-             نمودار میله ای

5-             نمودار چمبر فراوانی

6-             نمودار دایره ای

7-             نمودار تجمعی

8-             نمودار ساق وبرگ

9-             میانه ومد

10-       نمودار جعبه ای

11-       میانگین

12-       واریانس

13-       انحراف معیار

14-       ضریب تغییرات

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : پروژه اکسل آمار (در مورد ایدز) , دانلود پروژه اکسل آمار (در مورد ایدز) , خرید پروژه اکسل آمار (در مورد ایدز) , خرید و دانلود پروژه اکسل آمار (در مورد ایدز) , دانلود و خرید پروژه اکسل آمار (در مورد ایدز) , دانلود رایگان پروژه اکسل آمار (در مورد ایدز) , اهورا فایل , فروشگاه فایل اهورا , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق

اکسل نمرات درس های کلاس های دوم ریاضی فیزیک و دوم تجربی

اکسل نمرات درس های کلاس های دوم ریاضی فیزیک و دوم تجربی

اکسل  نمرات درس های کلاس های دوم ریاضی فیزیک و دوم تجربیدسته: آمار
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 40 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 10

در این پروژه جامعه نمرات درس های کلاس های دوم ریاضی فیزیک و دوم تجربی مورد بررسی قرار گرفته و در قالب یک پروژه اکسل آماده گردیده است

قیمت فایل فقط 4,500 تومان

خرید

 اکسل  نمرات درس های کلاس های دوم ریاضی فیزیک و دوم تجربی

در این پروژه جامعه نمرات درس های کلاس های دوم ریاضی فیزیک و دوم تجربی مورد بررسی قرار گرفته و در قالب یک پروژه اکسل آماده گردیده است.

فراوانی,فراوانی تجمعی,فراوانی نسبی,میانه,چارک ها,میانگین,واریانس و......... و همچنین نمودار های میله ای,مستطیلی,چندبر فراوانی و ....... نیز برای این پروژه حل و کشیده شده است.


  داده ها به شرح زیر هستند:

داده ها:       14 – 20 – 20 - 20 – 17 – 20 – 16 – 20 – 7 = نمرات ریاضی کلاس  201 و202


 تعداد داده ها=36

               12 – 17 – 18 – 15 – 14 – 7 – 17 - 17 – 10

                13 – 10 – 10 – 9 – 10 -  13 – 20 – 6 – 8

                20- 18 –  14 - 7 – 6 – 20 – 7 – 13 -   10

        12 – 20 – 20 -17 -14 -17 -17 -  20 -  8 =نمرات فیزیک

کلاس 201و202

تعداد داده ها=36

                10 – 19 – 15 – 12 – 13 – 10 – 18 – 15 -7

                9 – 10 -13 – 12 – 10 – 10 – 12 – 8 – 9

                15 – 16 – 9 – 8 – 7 – 14 – 6 -11 -  11


قیمت فایل فقط 4,500 تومان

خرید

برچسب ها : اکسل نمرات درس های کلاس های دوم ریاضی فیزیک و دوم تجربی , دانلود پروژه اکسل نمرات درس های کلاس های دوم ریاضی فیزیک و دوم تجربی , خرید پروژه اکسل نمرات درس های کلاس های دوم ریاضی فیزیک و دوم تجربی , دانلود و خرید پروژه اکسل نمرات درس های کلاس های دوم ریاضی فیزیک و دوم تجربی , خرید و دانلود پروژه اکسل نمرات درس های کلاس های دوم ریاضی فیزیک و دوم تجربی , دانلود رایگان پروژه اکسل نمرات درس های کلاس های دوم